SHU BLOGGEN

"Om världen skulle falla sönder och samman, skulle du?
Skulle du stanna hos mig? Skulle du va varje minut?"
Hur som helst bloggen, förlåt för jag inte bloggade igår. Men ska förklara mig kort. Haris fyllde år och det var en sprakande fest, eftersom han tog studenten i fredags också.
Så grattis i efterskott Haris och grattis till studenten!
Just nu sitter jag och chillar. Har kollat runt på facebook och twitter. 300 Followers, tack så mycket!
Uppskattar det till 110%, verkligen från hjärtat och ni som visar kärlek&respekt.. Ren kärlek.
Åker ner till Malmö imorgon, ska träffa upp Hanna och Faris där nere!
Och ska nog vara där en vecka, i alla fall något sånt.
Asso, har en speciell kärlek till Malmö. Känner mig alltid välkommen av alla där. Om ni förstår vad jag menar? Men min farmor och farfar bor där. Saknat dom! Så det blir nog att hälsa på dom också! Men ska gå göra mig färdig osv. Sen blir det UTGÅNG! @Simon's Place.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0