MAMMA, EN LEVANDE ÄNGEL

Du är det finaste i världen. Ingen betyder så mycket som du gör. Du finns för mig när som helst, vart som helst.
Förlåt om jag har varit en dålig son mamma, du betyder så mycket men jag visar aldrig de. Vi har aldrig haft en så bra kontakt med varandra. För de mesta i min bardom var knas och du, du var så nere och alltid var du sur. Och det var säkert för jag och min syster var så fruktansvära barn. Vi skrek, slog dig, kalla dig saker som man absolut inte skulle kalla sin mamma. Mamma, förlåt om jag fått att gråta. Det svider i min själ, när jag vet att jag sårat dig. Det svider i min själ när jag vet att du grät i smyg. Det svider i min själ att veta, att jag var en av anledningarna till att du grät. Mamma, min förebild. Mamma, du har varit så stark. Ska kämpa för dig. Och verkligen gottgöra allt som jag gjorde när jag var barn eller när jag var mindre, eller hur jag var för ett år sedan. Mamma, du är värd mer än guld. Mamma, du betyder allt. Mamma, du är allt.
Mamma, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0